پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
عقد قرداد همکاری با سازمان انرژی اتمی

عقد قرداد همکاری با سازمان انرژی اتمی

- 1402/08/01

در ادامه رویداد فن‌دانه، قرداد همکاری بین سازمان انرژی اتمی ایران و یکی از شرکت‌های مستقر در دهکده فناوری، کشاورزی و منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رویداد فن‌دانه با هدف توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های مهم منطقه خراسان و رفع نیازهای این خطه از کشور، تابستان سال جاری با همکاری پارک علم و فناوری خراسان و دهکده فناوری، کشاورزی و منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی برگزار شد.

این برنامه با محورهای طراحی و توسعه سیستم‌های اتوماسیون هوشمند، بومی‌سازی فناوری‌های نوین، بهینه‌سازی اقتصادی فرمولاسیون تولید خوراک دام، استفاده بهینه از بقایای محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی و منابع خوراکی جدید و جایگزین برگزار شد.

در پسا رویداد و در ادامه برگزاری این برنامه قرداد همکاری بین سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت توسعه کاربرد پرتوها و شرکت پرتوآزمای فاران مستقر در دهکده فناوری، کشاورزی و منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان منعقد گردید.

این قرارداد با هدف توسعه همکاری های مشترک در تولید و فروش محصولات متقابل، تبادل تجربیات و بهره‌برداری از توانمندی‌های علمی و امکانات طرفین بسته شده است.

دانلود پیوست خبر سید ابوالقاسم حقایقی مقدم سید ابوالقاسم حقایقی مقدم مهدا متولی حقیقی مهدا متولی حقیقی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.